Wat is Private Label Coffee?
U stelt uw eigen unieke koffie samen, u personaliseert het onder uw naam, logo of label en werkt het geheel af met bijhorende kopjes, schotels, suiker, melk, enz.… eventueel ook gepersonaliseerd.
Uw eigen verpakking en koffieblend is een reclamebord en originele manier om uw cliënteel verrassend te benaderen.
Wat zijn de belangrijkste voordelen voor een Horecazaak of bedrijf om een eigen private label koffie te hebben?
Private label koffie maakt voor uw bedrijf het verschil in die zin dat de concurrentie hetzelfde product niet kan verkopen. Private label koffie is hierdoor onderscheidend en een statement over de kwaliteit van de koffie en de integriteit van uw zaak.
Er is geen twijfel dat nationale merken de totale koffiemarkt domineren. Maar met een goed uitgewerkt private label concept kan uw zaak ook de koffiemarkt domineren. In feite, kan een private label koffie evolueren tot een standaardreferentie die gebruikt wordt om andere koffie’s te evalueren.
01
Kies uw naam
Personaliseer de koffie onder uw eigen naam, logo of label.
02
Kies uw koffie
Je stelt uw eigen unieke koffie samen.
03
Kies uw verpakking
Uw eigen verpakking en koffieblend is een reclamebord en originele manier om uw cliënteel verrassend te benaderen.
04
Kies uw bijproducten
Werk het geheel af met gepersonaliseerde kopjes, schotels, suiker, melk, enz…
Een belofte aan de klant
Door het aanbieden van een private label koffie, breidt uw bedrijf de belofte van een dienst aan de klant uit. Jij wordt de bron van de kwaliteit van het product. Immers, uw naam staat op de verpakking, en niemand wil worden erkend voor slechte kwaliteit.
Wanneer we over de kwaliteit van de koffie spreken, dan gaat het vooral over de smaak en de versheid. Dit is niet iets dat wordt meegegeven op de verpakking alleen, hoewel dit zeer belangrijk is. Een regelmatige koffiedrinker proeft het verschil tussen een koffie die vers is en één die dat niet is en tussen een hogere en lagere kwaliteitskoffie.
Aangezien dat “ private label Coffee” uw bedrijf meer controle geeft over deze versheid en de kwaliteit van de koffie, blijkt aldus dat private label koffie een belangrijk voordeel is.
De private label eigenaar kan zeggen met vertrouwen dat de koffie die hij verkoopt is geroosterd binnen een bepaalde periode, en dat de koffie van de grote merken in veel gevallen maanden in het magazijn heeft staan wachten.
Dit is een grote reden waarom veel horecazaken en bedrijven private label koffie gebruiken. Het is een sterk verkoopargument.
Kostenvoordelen
Er zijn ook kostenvoordelen. Door het afsluiten van een contract met afnames van bepaalde hoeveelheden koffie binnen een bepaalde periode beschermt u uzelf tegen prijsfluctuaties die bepaald worden door de grote koffiemerken.
Dit betekent echter niet dat u als private label klant niet wordt beïnvloed door prijsschommelingen. Toch wel… De meeste contracten echter blijven stabiel omdat we als brander ons kunnen focussen op bepaalde hoeveelheden beschreven in het contract. De hoeveelheid staat dan als het ware gereserveerd voor u.
Uw klanten zullen bereid zijn om een betere prijs te betalen voor hun private label koffie aangezien dit staat voor de hoogste kwaliteit, bediening en service.
Private label coffee creëert kansen voor elk bedrijf!
Eigen koffiemerk
Referenties
Uw eigen koffielabel
Contacteer ons voor meer informatie
START UW EIGEN KOFFIEMERK
Private Label Coffee
by A Big Concept BV
HEADQUARTERS
Camille Pissarrodreef 5, 8300 Knokke-Heist
www.abigconcept.eu
info@a-bigconcept.be
BTW BE0860153240
BNP Paribas BE24 0018 6177 3338
DEPOT/OFFICE
Bosserijstraat 6, 8210 Zedelgem
Verantwoodelijke office:
Gillian Larsen
info@privatelabelcoffee.be
+32 470/86.93.51
Sales:
Annelies Houwen |
Founder |
+32 498/50.11.66
Saskia Leroo |
+32 472/02.12.92